Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych
WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi
stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych
w Referacie Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki prawo, administracja lub ekonomia,
- Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełnych praw publicznych, - Kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku,
a w szczególności: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych wraz
z przepisami wykonawczymi, - bardzo dobra obsługa komputera: pakiet MS Office, obsługa baz danych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wymiar podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej z wyłączeniem podatku od środków transportowych,
w tym w szczególności:- przyjmowanie i weryfikacja informacji i deklaracji podatkowych,
- wzywanie do złożenia informacji podatkowych od osób fizycznych oraz deklaracji podatkowych od osób prawnych,
- prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wezwania do korekty deklaracji i informacji podatkowych
- wydawanie decyzji ustalających wysokość zobowiązań podatkowych
- prowadzenie spraw związanych z odwołaniem od decyzji wymiarowych
- Weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków.
- Aktualizowanie bazy danych podatników.
- Przeprowadzanie kontroli podatkowych.
- Wydawanie stosownych zaświadczeń i udzielanie pisemnych informacji na wniosek KRUS
i innych podmiotów. - Podejmowanie czynności sprawdzających, o których mowa w ustawie Ordynacja Podatkowa.
- Współpraca w zakresie opracowywania projektów uchwał Rady Gminy w zakresie ustalania stawek podatków i opłat lokalnych,
- Przygotowywanie materiałów do opracowania projektu budżetu, uchwały budżetowej
i sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie podatków i opłat lokalnych. - Realizacja uchwal Rady Gminy oraz opracowywanie sprawozdań z ich wykonania w zakresie dotyczącym stanowiska,
- Udzielanie komisjom Rady Gminy i radnym informacji o realizacji zadań na stanowisku.
- Przygotowywanie materiałów będących tematem obrad Rady Gminy i jej komisji w zakresie dotyczącym stanowiska.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz wystąpienia komisji Rady Gminy, sołtysów i zebrań wiejskich w zakresie dotyczącym stanowiska.
- Współdziałanie w zakresie zadań stanowiska z jednostkami organizacyjnymi gminy.
- Udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków w zakresie dotyczącym stanowiska.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w zakresie działalności stanowiska.
- Przestrzeganie procedury kontroli zarządczej w bieżącej działalności stanowiska.
- Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
- Dokonywanie zamówień publicznych do 30 tys. euro w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy w tym:
- przygotowanie i przedkładanie umów o wykonanie zamówień usług i dostaw
w zakresie zadań realizowanych na stanowisku, - nadzór nad zamówieniami usług i dostawami w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- ewidencja i rozliczanie nakładów ponoszonych na zamówienia usług i dostaw
w zakresie zadań realizowanych na stanowisku w tym opisywanie faktur, - sprawdzanie faktur składanych przez wykonawców i dostawców pod względem merytorycznym, ich opisywanie,
- przygotowanie i przedkładanie umów o wykonanie zamówień usług i dostaw
- Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych na stanowiska.
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
- Wdrażanie przepisów wynikających z instrukcji kancelaryjnej w tym elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
- W czasie nieobecności doraźne zastępstwo na stanowiskach:
- ds. podatków i opłat lokalnych w pełnym zakresie (księgowość)
- w zakresie podatku od środków transportowych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach itp. - kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych. - inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi parter, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku,
- umowa na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy - pełen etat,
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Informacje dodatkowe :
- Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w Biurze Obsługi Klienta (parter budynku) lub wrzucić do skrzynki na korespondencję znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych” w terminie do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail: urzad@gmina-bialobrzegi.pl - Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
- telefonicznie 17 224 03 52,
- na adres e-mail k.kulka@gmina-bialobrzegi.pl
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które
w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone
w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres
2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych. - Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Białobrzegi, dnia 11-12-2020 roku
WÓJT
-
mgr inż. Franciszek Masłoń
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 11.12.2020 15:00 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz - pchudzik | 11.12.2020 15:11 |
Modyfikacja | Piotr Chudzik | 11.12.2020 15:12 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 11.12.2020 15:12 | Edycja | 2 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 11.12.2020 15:11 | Publikacja | 1 |