Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. księgowości
WÓJT
GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. księgowości
w Referacie Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych Urzędu Gminy Białobrzegi
- Wymagania niezbędne – kandydat powinien:
- posiadać obywatelstwo polskie;
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni z praw publicznych;
- nie być prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno - skarbowe;
- aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie sądowe o przestępstwa, o których mowa w pkt. 1c
- wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, preferowana specjalność finanse i rachunkowość lub rachunkowość;
- doświadczenie: 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok pracy w księgowości,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- ustawy o podatku od towarów i usług,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu podatku Vat
- Mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.
- Biegła znajomość obsługi komputera (Windows XP lub nowsze, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości Urzędu Gminy w zakresie kosztów i zaangażowania wydatków, w tym w zakresie wyodrębnionych funduszy;
- Prowadzenie ewidencji finansowo księgowej w pełnym zakresie projektów realizowanych z udziałem środków z Unii Europejskiej (grupy wydatków bieżące i mieszane);
- Prowadzenie rachunkowości w zakresie operacji i dowodów sprzedaży oraz zakupu w zakresie podatku VAT podlegającego odliczeniu;
- Prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT, a w szczególności sporządzanie rejestru sprzedaży i zakupu VAT, sporządzanie deklaracji VAT oraz weryfikacja deklaracji cząstkowych podległych jednostek organizacyjnych gminy;
- Prowadzenie całości zadań w zakresie opracowania i aktualizacji procedur i dokumentacji związanych z rozliczaniem podatku Vat i wystawianiem dowodów sprzedaży na poziomie urzędu i gminy oraz centralizacji rozliczeń, w tym współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie rozliczeń i ewidencji VAT;
- Prowadzenie bankowych rachunków pomocniczych;
- Weryfikacja zgodności z planem finansowym, poprzez parafowanie przed kontrasygnatą skarbnika umów, zamówień i innych dokumentów powodujących zobowiązania finansowe;
- Prowadzenie całości spraw związanych z obowiązkiem rejestracji w Centralnym Rejestrze Podmiotów Akcyzowych JST zgodnie z ustawą o podatku akcyzowym;
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wymaganą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje, referencje,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
- wymiar czasu pracy - pełen etat
- umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Informacje dodatkowe:
- Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości” w terminie do dnia 29.01.2024 r do godz. 15.3o.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 530)”.
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail:
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
- telefonicznie 17 224 03 52,
- na adres e-mail
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Białobrzegi, dnia 2024-01-19
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Piotr Chudzik | 19.01.2024 15:14 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz | 19.01.2024 15:53 |
Modyfikacja | Piotr Chudzik | 19.01.2024 16:05 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 19.01.2024 16:05 | Edycja | 3 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 19.01.2024 15:54 | Edycja | 2 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 19.01.2024 15:53 | Publikacja | 1 |