Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi
WÓJT
GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi
stanowisko ds. Gospodarki odpadami komunalnymi
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek prawo, administracja, gospodarka odpadami lub kierunki ekonomiczne;
- obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku,
- a w szczególności: ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz ustawy ordynacja podatkowa,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, samorządowego, oraz finansów publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer),
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań gminy z zakresu gospodarki odpadami, a w szczególności:
- opracowanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- przygotowanie i przedkładanie umów związanych z realizacją zadań w zakresie gospodarki odpadami,
- objęcie wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie gminy systemem gospodarowania odpadami komunalnymi i prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
- przyjmowanie deklaracji dotyczących gospodarki odpadami od mieszkańców i ich weryfikacja,
- nadzór nad właściwym gospodarowaniem odpadami komunalnymi oraz selektywną zbiórką odpadów komunalnych,
- prowadzenie ewidencji analitycznej, finansowo – księgowej opłat związanych z gospodarką odpadami, a w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z finansowaniem i rozliczaniem kosztów zbiórki i zagospodarowania odpadów – sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i ich opisywanie,
- dokonywanie naliczania opłat,
- przygotowanie decyzji dotyczących opłat,
- windykacja należnych opłat,
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych dla niezapłaconych opłat,
- prowadzenie spraw związanych z umorzeniami zaległych opłat zaniechaniem poboru opłat, przesunięciem bądź odroczeniem terminu płatności opłat i innych spraw z zakresu opłat,
- sprawozdawczość,
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych w zakresie opłat,
- przygotowanie informacji do sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy o wysokości zrealizowanych w danym roku dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wydatków poniesionych na funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi z wyszczególnieniem kosztów poniesionych na gospodarkę odpadami wraz z objaśnieniami,
- przygotowywanie materiałów do opracowania projektu budżetu i uchwały budżetowej w zakresie gospodarki odpadami,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem PSZOK,
- inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami, oraz ograniczenia ilości odpadów,
- prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem prawa w zakresie gospodarki odpadami przez osoby fizyczne i prawne,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów na terenie gminy,
- realizacja uchwal Rady Gminy oraz opracowywanie sprawozdań z ich wykonania w zakresie dotyczącym stanowiska,
- udzielanie komisjom Rady Gminy i radnym informacji o realizacji zadań na stanowisku,
- przygotowywanie materiałów będących tematem obrad Rady Gminy i jej komisji w zakresie dotyczącym stanowiska,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz wystąpienia komisji Rady Gminy, sołtysów i zebrań wiejskich w zakresie dotyczącym stanowiska,
- współdziałanie w zakresie zadań stanowiska z jednostkami organizacyjnymi gminy,
- udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków w zakresie dotyczącym stanowiska,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w zakresie działalności stanowiska,
- przestrzeganie procedury kontroli zarządczej w bieżącej działalności stanowiska,
- ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- dokonywanie zamówień publicznych do kwoty niepodlegającej ustawie Prawo Zamówień Publicznych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy w tym:
- przygotowanie i przedkładanie umów o wykonanie zamówień usług i dostaw w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- nadzór nad zamówieniami usług i dostawami w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- ewidencja i rozliczanie nakładów ponoszonych na zamówienia usług i dostaw w zakresie zadań realizowanych na stanowisku w tym opisywanie faktur,
- sprawdzanie faktur składanych przez wykonawców i dostawców pod względem merytorycznym, ich opisywanie,
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na majątek gminy środków trwałych, obiektów powstałych w wyniku realizacji umów będących pod nadzorem merytorycznym stanowiska,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
- wdrażanie przepisów wynikających z instrukcji kancelaryjnej w tym elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- W czasie nieobecności pracownika pełnienie zastępstwo na stanowiskach:
- ds. podatków i opłat lokalnych w zakresie podatku od środków transportowych,
- ds. podatków i opłat lokalnych w zakresie całości spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego producentom rolnym oraz pomocy publicznej w tym zakresie, a w przypadku nieobecności pracownika zastępowanego, w pełnym zakresie.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
- o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
- z pełni praw publicznych.
- inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi parter, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
- umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy
- wymiar czasu pracy - pełen etat
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Informacje dodatkowe :
- Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Biurze Obsługi Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi” w terminie do dnia 11.02.2022 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail:
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
- telefonicznie 17 224 03 52,
- na adres e-mail
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wójt
-
mgr inż. Franciszek Masłoń
Białobrzegi, dnia 2022-02-01
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 01.02.2022 13:00 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz - pchudzik | 01.02.2022 14:09 |
Modyfikacja | Piotr Chudzik | 01.02.2022 14:26 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 01.02.2022 14:26 | Edycja | 5 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 01.02.2022 14:15 | Edycja | 4 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 01.02.2022 14:14 | Edycja | 3 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 01.02.2022 14:12 | Edycja | 2 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 01.02.2022 14:09 | Publikacja | 1 |