Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Ogłoszenie o naborze
WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownika Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Białobrzegach
1. Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek administracja, ekonomia, zarządzanie, turystyka i rekreacja;
· obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
· kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
· posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
· biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
· mile widziana wiedza z zakresu SPA & Wellness.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· sprawowanie bieżącego nadzoru nad gospodarką finansową oraz dbałość o powierzone mienie w związku z funkcjonowaniem GOSiR i realizacją jego zdań,
· zapewnienie właściwej eksploatacji obiektów i urządzeń oraz dbałość o ich stan techniczny,
· wydawanie zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie GOSiR,
· inicjowanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb ludności poprzez organizację różnych form aktywności fizycznej, sportu, rekreacji, turystyki i wypoczynku mieszkańców gminy,
· tworzenie odpowiednich warunków technicznych oraz ich wykorzystanie i udostępnianie dla działalności w dziedzinie sportu, rekreacji, kultury fizycznej, turystyki i wypoczynku,
· organizowanie zajęć, zawodów i imprez sportowo - rekreacyjnych i turystycznych,
· zapewnienie odpowiedniej kadry instruktorów prowadzących zajęcia sportowo – rekreacyjne dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
· utrzymanie w należytym stanie i udostępnianie bazy sportowo - rekreacyjnej, tj. budynków, boisk do gry, lodowiska, tras rowerowych i NordicWalking, placów zabaw, urządzeń do uprawiania zajęć rekreacyjnych i sportowych,
· współdziałanie z organizacjami i stowarzyszeniami kultury fizycznej oraz szkołami w zakresie organizacji i prowadzenia różnych imprez o charakterze sportowo - rekreacyjnym,
· podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków finansowych na działalność statutową,
· współpraca ze szkołami, placówkami kultury, zakładami pracy, klubami sportowymi i stowarzyszeniami,
· prowadzenie odpowiedniej reklamy i promocji oferowanych przez GOSiR usług.
4. Wymagane dokumenty:
· życiorys (CV)
· list motywacyjny
· koncepcja działalności GOSiR w Białobrzegach z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.
· kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
· kwestionariusz osobowy,
· kserokopie świadectw pracy,
· oświadczenie o stanie zdrowia
· oświadczenie o niekaralności,
· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
• miejsce pracy – Centrum Sportowo-Rekreacyjne w Białobrzegach, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych;
• wymiar czasu pracy - pełen etat (obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy);
• umowa na czas określony od dnia 1.01.2018 r.;
• wynagrodzenie – miesięczne;
• warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
6. Informacje dodatkowe :
· Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika GOSiR” w terminie do dnia 17.10.2017 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r, poz. 902 z późn. zm.)”.
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 03.10.2017 13:30 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz | 03.10.2017 13:41 |
Modyfikacja | Piotr Chudzik | 03.10.2017 14:50 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 03.10.2017 14:50 | Edycja | 4 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 03.10.2017 14:40 | Edycja | 3 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 03.10.2017 14:40 | Edycja | 2 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 03.10.2017 13:41 | Publikacja | 1 |