Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia o zatrudnieniu

Data dodania: 2019-04-08

Ogłoszenie o naborze

WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi

stanowisko Gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie wyższe magisterskie;
    • obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
    • kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Załatwianie i prowadzenie spraw dotyczących gospodarki mieszkaniowej oraz gospodarki lokalami użytkowymi (m.in. umowy najmu, użyczenia).
  2. Składanie deklaracji podatkowych dla nieruchomości, lokali mieszkalnych i użytkowych, rozliczanie kosztów dostawy mediów, a także współdziałanie w tym zakresie z Referatem Finansów, Podatków i Opłat Lokalnych.
  3. Sprawozdawczość w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym.
  4. Załatwianie i prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem budynków komunalnych.
  5. Prowadzenie spraw związanych z zakupem i rozliczeniem paliwa do środków transportu i sprzętu spalinowego należących do Gminy Białobrzegi.
  6. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i środków transportowych należących do Gminy Białobrzegi.
  7. Realizacja spraw związanych z urządzaniem i utrzymaniem terenów zieleni, zadrzewień, zakrzewień oraz parków na mieniu komunalnym gminy.
  8. Ochrona zieleni na terenie gminy, w tym prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów.
  9. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
  10. Organizacja zbierania zwłok padłych zwierząt.
  11. Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznanych za agresywne.
  12. Prowadzenie spraw związanych z edukacją ekologiczną, propagowaniem działań proekologicznych i zasadami zrównoważonego rozwoju.
  13. Ochrona środowiska przed hałasem i wibracjami oraz zanieczyszczeniem powietrza atmosferycznego.
  14. Wspomaganie realizacji zadań państwowego monitoringu środowiska, innych systemów kontrolnych i pomiarowych oraz badań stanu środowiska.
  15. Przedsięwzięcia związane z ochroną powietrza.
  16. Prowadzenie spraw związanych z dochodami wynikającymi z realizacji ustawy Prawo ochrony środowiska.
  17. Ochrona wód powierzchniowych oraz gleby.
  18. Prowadzenie ewidencji wyrobów zawierających azbest na terenie gminy i spraw związanych z ich usuwaniem.
  19. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności:
    1. prowadzenie ewidencji bezodpływowych zbiorników na nieczystości płynne oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
    2. kontrola zawartych umów oraz częstotliwości opróżniania zbiorników na nieczystości płynne i usuwania osadów z oczyszczalni przydomowych,
    3. prowadzenie ewidencji oraz kontrola umów na odbiór ścieków z kanalizacji sanitarnej.
  20. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
  21. Nadzór merytoryczny i realizacja zadań  określonych w gminnym programie ochrony środowiska.
  22. Wspomaganie systemów gromadzenia i przetwarzania danych związanych z dostępem do informacji o środowisku.
  23. Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska, oraz realizacja innych zadań objętych właściwością organu.
  24. Realizacja  zadań związanych z ustalaniem wysokości opłat za usługi wodne, wynikających z przepisów prawa określonych w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. prawo wodne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.).
  25. Realizacja zadań gminy związanych z gospodarką leśną.
  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
  • o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • oświadczenie o stanie zdrowia
  • oświadczenie o niekaralności,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
  • z pełni praw publicznych.
  • inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
  1. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi - parter, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
  • wymiar czasu pracy - pełen etat
  • obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  • wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
  • warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
  1. Informacje dodatkowe :
    • Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
    • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko GKiOŚ” w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 15.3o.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail: 
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
  • telefonicznie 17 224 03 52,
  • na adres e-mail 
    Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Białobrzegi, dnia 2019-04-08

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Franciszek Masłoń 08.04.2019 15:28
Publikujący Piotr Chudzik -Sekretarz 08.04.2019 15:42

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Piotr Chudzik -Sekretarz 08.04.2019 15:42 Publikacja 1