Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia o zatrudnieniu

Data dodania: 2019-03-04

Ogłoszenie o naborze

WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi

stanowisko ds. administracyjnych i obsługi Rady Gminy

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie wyższe magisterskie;
    • obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
    • kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    • posiadanie łącznie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Prowadzenie spraw kadrowych Urzędu Gminy.

2. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, oraz wykorzystaniem środków finansowych w ramach Gminnego Programu Rozwiazywania Problemów Alkoholowych.

3. Prowadzenie rejestru instytucji kultury.

4. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z funduszu sołeckiego w przypadku jego wyodrębnienia przez Radę Gminy.

5. Pełnienie funkcji Kierownika Kancelarii Niejawnej.

6. Obsługa administracyjna wyborów do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, do Parlamentu Europejskiego, organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów sołtysów i rad sołeckich, referendum ogólnokrajowego i lokalnego, oraz współpraca z Urzędnikiem Wyborczym w zakresie ich organizowania.

  1. Obsługa Rady Gminy oraz obsługa organizacyjna organów sołectw.
  1. Wymagane dokumenty:
    • życiorys (CV)
    • list motywacyjny
    • kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
      o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
    • kwestionariusz osobowy,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • oświadczenie o stanie zdrowia
    • oświadczenie o niekaralności,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
      z pełni praw publicznych.
    • inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
  2. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi I piętro, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
  • umowa na czas nieokreślony
  • wymiar czasu pracy - pełen etat
  • obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  • wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
  • warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
  1. Informacje dodatkowe :
    • Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
      z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
    • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko” w terminie do dnia 14.03.2019 r. do godz. 15.3o.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail:

    2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
      1. listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
      2. telefonicznie 17 224 03 52,
      3. na adres e-mail
        Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak ich brak uniemożliwi przystąpienie do procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
    4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
      W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
    5. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
    6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
    7. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Franciszek Masłoń 04.03.2019 08:10
Publikujący Piotr Chudzik -Sekretarz 04.03.2019 09:00
Modyfikacja Piotr Chudzik 07.03.2019 15:00

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Piotr Chudzik -Sekretarz 07.03.2019 15:00 Edycja 6
Piotr Chudzik -Sekretarz 07.03.2019 14:55 Edycja 5
Piotr Chudzik -Sekretarz 04.03.2019 13:18 Edycja 4
Piotr Chudzik -Sekretarz 04.03.2019 13:14 Edycja 3
Piotr Chudzik -Sekretarz 04.03.2019 09:28 Edycja 2
Piotr Chudzik -Sekretarz 04.03.2019 09:00 Publikacja 1