Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Ogłoszenie o naborze
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Stanu Cywilnego w Białobrzegach
· wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek prawo lub administracja lub podyplomowe studia administracyjne;
• obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
• kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
• biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
• mile widziana znajomość obsługi systemów dziedzinowych z zakresu ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• realizacja przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
• prowadzenie postępowań w zakresie wydawania dowodów osobistych,
• prowadzenie rejestru wyborców.
• życiorys (CV)
• list motywacyjny
• kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
• kwestionariusz osobowy,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia
• oświadczenie o niekaralności
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
• praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych;
• miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi I piętro, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku;
• wymiar czasu pracy - pełen etat (obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy);
• umowa na czas określony;
• wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu;
• warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
• kontakt z klientem zewnętrznym
• Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
• Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko w USC" w terminie do dnia 20.08.2018 r. do godz. 14.oo.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Białobrzegi w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 09.08.2018 12:04 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz | 09.08.2018 12:19 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 09.08.2018 12:19 | Publikacja | 1 |