Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
OGŁOSZENIE O NABORZE
DYREKTOR
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
O G Ł A S Z A N A B Ó R
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Stanowisko ds. administracyjno-finansowych
- Wymagania niezbędne:
a) ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku administracja, prawo, kierunki ekonomiczne,
b) posiadanie obywatelstwa polskiego,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
f) nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawyo podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, przepisów oświatowych,ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, KPA,
b) biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, WordExcel,Internet), znajomość obsługi programu PŁATNIK, programu płace, aplikacji sprawozdawczej GUS,
c) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
d) mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.
4. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
a) naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy pracowników zatrudnionych w Centrum oraz jednostkach obsługiwanych w programie płacowym,
b) obliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego,
c) naliczanie i wypłacanie jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli zatrudnionych w jednostkach obsługiwanych na poszczególnych stopniach awansu
zawodowego nauczycieli,
d) sporządzanie list płac i kart wynagrodzeń dla pracowników Centrum oraz pracowników jednostek obsługiwanych,
e) sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
f) wykonywanie obowiązków pracodawcy w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków, w tym:
- naliczanie i odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczanie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy oraz podatków od osób fizycznych do urzędu skarbowego,
- sporządzanie i przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych,
- sporządzanie deklaracji miesięcznych do ZUS oraz dokumentów korygujących,
- sporządzanie deklaracji podatkowej do urzędu skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do celów emerytalno - rentowych dla byłych i obecnych pracowników Centrum i jednostek obsługiwanych,
g) prowadzenie ewidencji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym ewidencji udzielonych pożyczek na budowę, remont lub modernizację dla pracowników Centrum oraz jednostek obsługiwanych,
h) rozliczanie ryczałtów dla dyrektorów szkół za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych,
i) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych Centrum,
j) prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych,
k) sporządzanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań GUS,
l) gromadzenie i przechowywanie i przygotowanie do archiwizacji dokumentacji płacowej.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca na charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
b) umowa o pracę zawierana na czas określony; w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - na 6 miesięcy,
c) miejsce świadczenia pracy – Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37 – 114 Białobrzegi 4,
d) obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
e) wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
f) warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
7. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające okres zatrudnienia,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
i) referencje.
8. Informacje dodatkowe:
Przy zatrudnieniu, kandydat będzie musiał przedstawić zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4, pok. Nr 9 lub pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjno - finansowych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach” w terminie do dnia 21 maja 2018r. do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Białobrzegach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j. t. - Dz. U z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (j. t. - Dz. U z 2016r. poz. 902 z późn. zm.)
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 01.01.1970 01:00 |
Publikujący | Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:51 |
Modyfikacja | Karolina Piekło | 09.05.2018 14:57 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:57 | Edycja | 6 |
Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:56 | Edycja | 5 |
Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:55 | Edycja | 4 |
Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:55 | Edycja | 3 |
Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:54 | Edycja | 2 |
Karolina Piekło - Inspektor ds. Obsługi Urzędu i Rady Gminy | 09.05.2018 14:51 | Publikacja | 1 |