Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia o zatrudnieniu

Data dodania: 2024-07-12

Ogłoszenie o naborze

WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

  1. Wymagania niezbędne – kandydat powinien:
    1. posiadać obywatelstwo polskie;
    2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni z praw publicznych;
    3. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno - skarbowe;
    4. aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie sądowe o przestępstwa, o których mowa w pkt. 1c
    5. posiadać wykształcenie wyższe magisterskie oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zmianami),
    6. posiadać 5-cio letni łączny staż pracy w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
    7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość regulacji prawnych zakresu wykonywanych zadań, w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,  ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o Karcie Dużej Rodziny, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o ochronie zdrowia psychicznego, prawo zamówień publicznych, prawa pracy. 
  2. umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz podległych pracowników, 
  3. umiejętność analitycznego myślenia i sprawnego działania w sytuacjach stresowych, 
  4. dyspozycyjność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu zadań, 
  5. komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista
  6. mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych,
  7. biegła znajomość obsługi komputera (Windows lub nowsze, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. kierowanie działalnością GOPS-u oraz reprezentowanie go na zewnątrz, 
  2. planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy GOPS, 
  3. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez GOPS, 
  4. realizacja celów i zadań zgodnie ze statutem GOPS oraz przepisami w tym zakresie, 
  5. prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie zadań własnych Gminy oraz zleconych, na podstawie wydanych w tym zakresie upoważnień, 
  6. przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej, 
  7. przygotowywanie i składanie niezbędnych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS-u i efektywności pomocy społecznej, 
  8. nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej pomocy społecznej oraz nad sprawozdawczością finansową, 
  9. opracowywanie projektu budżetu GOPS oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania, 
  10. dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym GOPS, przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem Gminy oraz głównym księgowym GOPS, gospodarowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, 
  11. wykonywanie wszystkich czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników GOPS, 
  12. zarządzanie majątkiem GOPS i właściwe jego zabezpieczenie, 
  13. terminowe przeprowadzanie i rozliczenie inwentaryzacji majątku GOPS, 
  14. organizacja obsługi i działalności administracyjnej, finansowej i gospodarczej GOPS, 
  15. wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych przez GOPS z przepisami o ochronie danych osobowych, 
  16. prowadzenie dokumentacji GOPS przewidzianej odrębnymi przepisami oraz wytycznymi, 
  17. nadzór nad realizacją Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Białobrzegi, 
  18. dokonywanie diagnozy i oceny jednostek, grup lub środowisk wymagających interwencji społecznej oraz analiza efektów działania, 
  19. prowadzenie pełnego rozeznania potrzeb w zakresie pomocy społecznej i usług społecznych, 
  20. mobilizowanie i pobudzanie środowiska w celu niesienia pomocy potrzebującym na terenie gminy, 
  21. współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
  22. nadzór nad utrzymaniem strony BIP GOPS-u, 
  23. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Białobrzegi oraz wynikających z potrzeb mieszkańców Gminy.
  24. Współdziałanie w zakresie zadań stanowiska z jednostkami organizacyjnymi gminy;
  1. Wymagane dokumenty:
  1. Życiorys (CV). 
  2. List motywacyjny. 
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie . 
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej ze stron kopii). 
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej ze stron kopii). 
  6. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  7. Pisemne oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
  8. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją. 
  1. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Praca na stanowisku urzędniczym kierowniczym. 
  2. Pełny wymiar czasu pracy, praca poniedziałek – piątek w godzinach 7.30 – 15.30  
  3. Wynagrodzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca. 
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. 
  5. Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A. - budynek parterowy dostosowany do potrzeb  osób niepełnosprawnych.
  6. dla osób zatrudnionych wcześniej na stanowisku urzędniczym umowa na czas nieokreślony – w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)
  7. obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  8. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
  1. Informacje dodatkowe:
  1. Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika GOPS” w terminie do dnia 22.07.2024 r do godz. 15.3o.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie oraz w formie nie spełniającej warunków ogłoszenia nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mail lub telefonicznie o terminie
i miejscu kolejnego etapu naboru. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail: 
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
  • telefonicznie 17 224 03 52,
  • na adres e-mail 
    Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Białobrzegi, dnia 2024-07-12

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Piotr Chudzik 12.07.2024 11:30
Publikujący Piotr Chudzik -Sekretarz - pchudzik 12.07.2024 11:27
Modyfikacja Piotr Chudzik 12.07.2024 14:13

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Piotr Chudzik -Sekretarz 12.07.2024 14:13 Edycja 5
Piotr Chudzik -Sekretarz 12.07.2024 14:12 Edycja 4
Piotr Chudzik -Sekretarz 12.07.2024 12:55 Edycja 3
Piotr Chudzik -Sekretarz 12.07.2024 11:27 Edycja 2
Piotr Chudzik -Sekretarz 12.07.2024 11:27 Publikacja 1