Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Białobrzegi
WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi
1/8 etatu Z-ca Kierownika USC,
7/8 etatu stanowisko ds. administracyjnych i ochrony informacji
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie – studia prawnicze lub administracyjne lub podyplomowe studia administracyjne;
- obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
- mile widziana znajomość obsługi systemów dziedzinowych z zakresu USC, ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W ramach obowiązków Zastępcy Kierownika USC - 1/8 etatu:
- realizacja przepisów ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,
- prowadzenie ksiąg stanu cywilnego oraz sporządzanie aktów urodzenia, małżeństwa i zgonu,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń,
- realizacja przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- prowadzenie postępowań w zakresie wydawania dowodów osobistych
- prowadzenie rejestru wyborców
W ramach samodzielnego stanowiska pracy ds. administracyjnych i ochrony informacji 7/8 etatu:
- prowadzenie archiwum gminnego,
- zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe i eksploatacyjne do urządzeń biurowych, oraz inne materiały niezbędne do bieżącego funkcjonowania urzędu,
- zaopatrywanie Urzędu w pieczecie urzędowe oraz prowadzenie ich rejestru.
- realizacja zadań związanych z kontrolą zarządczą w Urzędzie Gminy,
- ochrona informacji niejawnych w tym pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych w tym pełnienie obowiązków Inspektora Ochrony Danych,
- koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem BIP Urzędu Gminy.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
- o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
- z pełni praw publicznych.
- inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi I piętro, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
- umowa na czas nieokreślony
- wymiar czasu pracy - pełen etat
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Informacje dodatkowe :
- Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko” w terminie do dnia 19.11.2018 r. do godz. 15.oo.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 09.11.2018 15:32 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz | 09.11.2018 16:33 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 09.11.2018 16:33 | Publikacja | 1 |