Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
INFORMACJA O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA W URZĘDZIE GMINY BIAŁOBRZEGI
INFORMACJA O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA
W URZĘDZIE GMINY BIAŁOBRZEGI
Urząd Gminy Białobrzegi zatrudni osobę na stanowisku Pomoc administracyjna w Referacie Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych
- Wymagania niezbędne:
- ukończone studia wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe,
- obywatelstwo polskie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet),
- mile widziana znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
- umowa o pracę zawierana na czas określony,
- wymiar czasu pracy – pełny,
- obowiązująca dobowa norma czasu pracy - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
- miejsce świadczenia pracy – Urząd Gminy Białobrzegi, 37 – 114 Białobrzegi 4,
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny
- kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- kserokopie świadectw pracy.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 28 lipca 2020 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu) w jednej z niżej wymienionych form:
- w zamkniętej kopercie osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy Białobrzegi z dopiskiem: „Dotyczy zatrudnienia na stanowisku Pomoc administracyjna”,
- przesłać pocztą na adres: Urzędu Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy zatrudnienia na stanowisku Pomoc administracyjna”,
- można włożyć do skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowych do budynku Urzędu Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy zatrudnienia na stanowisku Pomoc administracyjna",
- można przesłać skany dokumentów drogą elektroniczną na e-mail: w temacie e-maila wpisując „Dotyczy zatrudnienia na stanowisku Pomoc administracyjna”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail:
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
- telefonicznie 17 224 03 52,
- na adres e-mail
- Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. - Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wójt
-
mgr inż. Franciszek Masłoń
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 22.07.2020 12:22 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz | 22.07.2020 12:50 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 22.07.2020 12:50 | Publikacja | 1 |