Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Od 1 maja 2008r. istnieje możliwość składania wniosków drogą elektroniczną. Chcąc skorzystać z tej możliwości należy założyć bezpłatne konto na platformie ePUAP: www.epuap.gov.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Białobrzegi:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Białobrzegi
Inną drogą wejścia do ESP jest kliknięcie w link "Katalog usług", następnie w "Lista usług wg podziału terytorialnego" i w Województwo Podkarpackie. Klikając na nasz Urząd pojawi się okno przedstawiające opis usługi jaką udostępnia Urząd Gminy Białobrzegi. Aby rozpocząć wypełnianie elektronicznego formularza wniosku należy kliknąć w "Przejdź do formularza".
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1.Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2.Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:00 ? 15:00) do
Kancelarii instytucji mieszczącej się w sekretariacie urzędu na następujących nośnikach danych:
a) Dyskietka 1,44 MB
b) Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c) Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes Akceptowalne formaty załączników to:
a) DOC, RTF
b) XLS
c) CSV
d) TXT
e) GIF, TIF, BMP, JPG
f) PDF
g) ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka
Publikujący | Karolina Piekło - Redaktor BIP | 01.02.2009 09:42 |
Modyfikacja | Alina Kud -Podinspektor ds. rozwoju lokalnego | 31.07.2017 10:00 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Alina Kud - Podinspektor ds. rozwoju lokalnego publikacja | 31.07.2017 00:00 | Publikacja | 1 |