Menu
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia
OGŁOSZENIE
ZMIANA OGŁOSZENIA
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY CENOWEJ
Rozgraniczenie nieruchomości położonych w miejscowości Białobrzegi.
Po uwzględnieniu wskazówek oferentów modyfikuje się pkt 1.2 ust. 5) ogłoszenia
w następujący sposób:
„ 5) Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej dokumentów 1 egz. dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości
i dokumentacji technicznej oraz egz. protokołu granicznego wraz ze szkicem granicznym, a w przypadku zawarcia ugody 1 egz. Ugody.”
Pozostała treść ogłoszenia pozostaje bez zmian.
Z-up. Wójta
-
mgr inż. Piotr Chudzik
Sekretarz Gminy
OGŁOSZENIE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY CENOWEJ
Rozgraniczenie nieruchomości położonych w miejscowości Białobrzegi.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro.
- Zakres:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia nieruchomości obejmujące zadanie rozgraniczenie nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 2754/1 z działką nr 2754/10 na całej jej długości, położonymi w miejscowości Białobrzegi.
- Na Wykonawcy rozgraniczenia spoczywa:
- Uzyskanie we własnym zakresie wszystkich informacji i materiałów niezbędnych do wykonania zadania;
- Po zakończeniu prac a przed włączeniem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego pracy, a Zamawiający przeprowadzi odbiór w terminie uzgodnionym przez strony, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. W razie stwierdzenia w trakcie odbioru wadliwego wykonania prac, odbiór zostanie przerwany, a prace zostaną uznane jako nie zakończone. W tym przypadku termin na ich usunięcie określony w protokole odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni.
- Z czynności odbioru sporządza się protokół, który podpisują obie strony.
- Wykonawca jest zobowiązany w toku czynności odbioru przedstawić Zamawiającemu kompletny operat techniczny skompletowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów 2 egz. dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej oraz egz. protokołu granicznego wraz ze szkicem granicznym, a w przypadku ugody egz. ugody wraz z egz. protokołu granicznego i szkicu granicznego.
- Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać udostępnione dane o nieruchomościach z zachowaniem zasady poufności i ochrony danych osobowych.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm. )
- Rozporządzenie Ministrów Spraw wewnętrznych i administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U. z 1999 roku Nr 45 poz.453).
II. Wymagania podstawowe:
- Okres związania ofertą – wymagane 30 dni od dnia składania ofert
- Wymagania dotyczące zdolności. Wykonawca rozgraniczenia musi posiadać wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie 2 tj. rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm.)
- Termin wykonania robót – do 90 dni po podpisaniu umowy.
- Wykonawcy składają ofertę cenową oraz oświadczenie co do spełnienia wymogów określonych w pkt. 2.2 i 2.3.
- Terminy i sposób komunikacji
- Termin ostateczny składania ofert upływa dnia: 22.12.2020 r. o godz. 14.oo
- Oferty należy składać pocztą e-mail (jako skany kolorowe podpisanych i opieczętowanych dokumentów) sekretarz@gmina-bialobrzegi.pl
- Kontakt: Piotr Chudzik – Sekretarz Gminy Białobrzegi Tel. 17 224 52 20 sekretarz@gmina-bialobrzegi.pl
- Nie przewiduje się korespondencji drogą pocztową.
- Przesyłanie informacji oraz ofert na inny adres może się wiązać z nie zachowaniem terminów postępowania oraz brakiem odpowiedzi jak również z nie rozpatrywaniem oferty do oceny.
- Ostateczny termin podpisania umowy i realizacji zostanie ustalony w negocjacjach. Negocjacje będą się odbywać pocztą elektroniczną oraz telefonicznie.
- Płatności: Płatność po dokonaniu odbioru końcowego za całość zadania na podstawie faktury VAT.
Wójt
-
mgr inż. Franciszek Masłoń
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 15.12.2020 13:11 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz - pchudzik | 15.12.2020 14:34 |
Modyfikacja | Piotr Chudzik | 21.12.2020 11:38 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 21.12.2020 11:38 | Edycja | 6 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 21.12.2020 11:34 | Edycja | 5 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 15.12.2020 20:31 | Edycja | 4 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 15.12.2020 14:44 | Edycja | 3 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 15.12.2020 14:43 | Edycja | 2 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 15.12.2020 14:34 | Publikacja | 1 |