Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia

Data dodania: 2024-08-08

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY- KIEROWNIK OŚRODKA WSPARCIA

 

KIEROWNIK

GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

37-114 BIAŁOBRZEGI 4A

 

OGŁASZA NABÓR

 NA WOLNE STANOWISKO PRACY

KIEROWNIKA OŚRODKA WSPARCIA W KORNIAKTOWIE POŁUDNIOWYM

 

  1. Wymagania niezbędne – kandydat powinien:

 

  1. posiadać obywatelstwo polskie;
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
  3. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;
  4. aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwa, o których mowa w pkt. 1 c;
  5. posiadać wykształcenie: wyższe magisterskie oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zmianami);
  6. posiadać co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o ochronie danych osobowych;
  2. mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z bezpośrednią pracą
    z osobami starszymi, niepełnosprawnymi;
  3. znajomość zagadnień merytorycznych związanych z terapią zajęciową, usługami opiekuńczymi, działalnością rekreacyjną i kulturalno-oświatową dla osób starszych, niepełnosprawnych;
  4. mile widziane posiadanie umiejętności artystycznych;
  5. kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, dyspozycyjność;
  6. prawo jazdy kategorii B;
  7. dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office;
  8. referencje z poprzednikach zakładów pracy (opcjonalnie).

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych), zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. pisemne oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. pisemne oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. pisemne oświadczenie, o braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  9. pisemne oświadczenie, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu
    w pełni z praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie danych osobowych związanych
    z rekrutacją.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
  1. opracowywanie we współpracy z pracownikami OW, przy czynnym udziale uczestnika indywidualnego planu wsparcia zawierającego cele pracy, szczegółowe zadania wspierająco-aktywizujące, terminy ich realizacji,
  2. zapewnienie i utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług, w tym czuwanie nad przebiegiem usług opiekuńczych i zajęć terapeutycznych, zaspokojeniem potrzeb uczestników,
  3. monitorowanie świadczonych usług i dokonywanie okresowej ewaluacji, celem ciągłej poprawy ich jakości,
  4. organizowanie zajęć, imprez okolicznościowych, wyjazdów uczestników,
  5. prowadzenie zajęć wspierających z uczestnikami w formie terapii zajęciowej,
  6. organizowanie i koordynowanie pracą podległych pracowników,
  7. dokonywanie okresowej oceny podległych pracowników,
  8. organizowanie i koordynowanie pracy wolontariuszy, praktykantów, stażystów,
  9. określanie celów i zadań, opracowywanie planu działania OW,
  10. opracowywanie materiałów sprawozdawczych OW,
  11. prowadzenie dokumentacji uczestników,
  12. planowanie  projektu budżetu OW oraz czuwanie na prawidłowym wydatkowaniem środków,
  13. przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych związanych z funkcjonowaniem OW,
  14. czuwanie nad urządzeniami technicznymi zainstalowanymi w OW i niezbędnymi przeglądami,
  15. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji,
  16. wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika GOPS,
  17. współpraca w zakresie działania OW i realizowanych przez niego zadań z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz organizacjami pozarządowymi.

 

  1. Informacje o warunkach pracy:
  1. praca ma charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
  2. miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach – Ośrodek Wsparcia w Korniaktowie Południowym, Korniaktów Południowy 3a, 37-114 Białobrzegi  - budynek parterowy dostosowany do potrzeb  osób niepełnosprawnych,
  3. dla osób zatrudnionych wcześniej na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – umowa o pracę zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z  art.16 ustawy
    o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)
  4. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  5. obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
  6. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
  7. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

  1. Informacje dodatkowe :
  1. Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku oraz zaświadczenie
    o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. nr 14 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Ośrodka Wsparcia w  Korniaktowie Południowym”  w terminie do dnia 20 sierpnia 2024 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz w formie nie spełniającej warunków ogłoszenia nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Białobrzegach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”

 

 

8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A, adres e-mail: 
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-114 Białobrzegi 4 A;
  • na adres e-mail 

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Białobrzegi, dnia 2024-08-08

 

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył d.kozak 08.08.2024 15:00
Publikujący Dominika Kozak 08.08.2024 14:17
Modyfikacja Dominika 08.08.2024 14:21

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Dominika Kozak 08.08.2024 14:21 Edycja 2
Dominika Kozak 08.08.2024 14:17 Publikacja 1