Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia

Data dodania: 2024-08-19

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY- GŁÓWNY KSIĘGOWY

KIEROWNIK

GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

37-114 BIAŁOBRZEGI 4A

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

  1. Stanowisko: główny księgowy (1 etat)

 

  1. Wymagania niezbędne – kandydat powinien
    1. posiadać wykształcenie wyższe, zgodne z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
    2. posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
    3. posiadać obywatelstwo polskie;
    4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
    5. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;
    6. aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwa, o których mowa w pkt. 1 e;
    7. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

   3. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy
    o podatku dochodowym od osób fizycznych, od osób prawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych, podstawowa znajomość przepisów o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych,
  2. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Internet),
  3. mile widziana znajomość obsługi programu finansowo-księgowego SOFTRES,
  4. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych,
  5. umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
  6. referencje z poprzednikach zakładów pracy (opcjonalnie).

 

 4.Wymagane załączniki:

  1. życiorys zawodowy (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych), zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. pisemne oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. pisemne oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. pisemne oświadczenie, o braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  9. pisemne oświadczenie, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją.

 

  5.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:

  1. prowadzenie rachunkowości GOPS,
  2. dekretowanie dokumentów księgowych,
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi GOPS
  4. prowadzenie kontroli pod względem formalnym, rachunkowym oraz zatwierdzanie dowodów księgowych do realizacji,
  5. prowadzenie dokumentacji księgowej w GOPS z zachowaniem zasad rzetelności, legalności
    i prawidłowości,
  6. prowadzenie gospodarki finansowej i majątkowej GOPS, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  7. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  8. zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu GOPS oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,
  9. dokonywanie analiz wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji GOPS,
  10. prowadzenie bieżącej analizy finansowej potrzeb GOPS i zadań realizowanych przez GOPS,
  11. opracowywanie bilansów i zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania planu finansowego oraz dokonywanie ich analiz, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
  12. sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu spraw finansowych,
  13. prowadzenie nadzoru w zakresie przestrzegania trybu postępowania zamówień publicznych
    i prawidłowości realizacji zamówień publicznych pod względem formalno – rachunkowym, czuwanie nad prawidłowością (pod względem finansowym) zawieranych umów przez kierownika GOPS dokonując ich kontrasygnaty
  14. opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych kierownika GOPS dotyczących spraw finansowo – księgowych, aktualizacja wewnętrznych aktów normatywnych związanych z kwestiami finansowo – księgowymi GOPS,
  15. sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania,
  16. sprawowanie nadzoru nad wykonaniem planu finansowego i sprawozdawczością w GOPS, a także finansową realizacją projektów unijnych realizowanych przez GOPS
  17. planowanie, organizowanie i wykonywanie obsługi budżetowej funduszy GOPS oraz ponoszenie odpowiedzialności za dyscyplinę budżetową.
  18. prowadzenie ewidencji majątku GOPS,
  19. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.

 

  6.Informacje o warunkach pracy:

  1. praca ma charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
  2. miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4 A, 37-114 Białobrzegi - budynek parterowy dostosowany do potrzeb  osób niepełnosprawnych,
  3. dla osób zatrudnionych wcześniej na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – umowa o pracę zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z  art.16 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)
  4. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  5. obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
  6. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
  7. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

  7.Informacje dodatkowe :

  1. Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku oraz zaświadczenie
    o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. nr 14 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach” w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz w formie nie spełniającej warunków ogłoszenia nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Białobrzegach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”

 

 

8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A, adres e-mail: 
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-114 Białobrzegi 4 A;
  • na adres e-mail 

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Białobrzegi, dnia 2024-08-19

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył d.kozak 19.08.2024
Publikujący Dominika Kozak 19.08.2024 12:36

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Dominika Kozak 19.08.2024 12:36 Publikacja 1