Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia

Data dodania: 2024-08-01

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH 37-114 BIAŁOBRZEGI 4A OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

KIEROWNIK

GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

37-114 BIAŁOBRZEGI 4A

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

  1. Stanowisko: główny księgowy (1 etat)

 

  1. Wymagania niezbędne wobec kandydatów:
    1. wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka
      w księgowości
    2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
    3. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
    4. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nie był skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
    6. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
    7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy
    o podatku dochodowym od osób fizycznych, od osób prawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych, podstawowa znajomość przepisów o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych,
  2. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Internet),
  3. mile widziana znajomość obsługi programu finansowo-księgowego SOFTRES,
  4. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych,
  5. umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
  6. referencje z poprzednikach zakładów pracy (opcjonalnie).

 

  1. Wymagane załączniki:
  1. życiorys zawodowy (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych), zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. pisemne oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. pisemne oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. pisemne oświadczenie, o braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  9. pisemne oświadczenie, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją.

 

 

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
  1. prowadzenie rachunkowości GOPS,
  2. dekretowanie dokumentów księgowych,
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi GOPS
  4. prowadzenie kontroli pod względem formalnym, rachunkowym oraz zatwierdzanie dowodów księgowych do realizacji,
  5. prowadzenie dokumentacji księgowej w GOPS z zachowaniem zasad rzetelności, legalności
    i prawidłowości,
  6. prowadzenie gospodarki finansowej i majątkowej GOPS, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  7. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  8. zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu GOPS oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,
  9. dokonywanie analiz wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji GOPS,
  10. prowadzenie bieżącej analizy finansowej potrzeb GOPS i zadań realizowanych przez GOPS,
  11. opracowywanie bilansów i zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania planu finansowego oraz dokonywanie ich analiz, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
  12. sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu spraw finansowych,
  13. prowadzenie nadzoru w zakresie przestrzegania trybu postępowania zamówień publicznych
    i prawidłowości realizacji zamówień publicznych pod względem formalno – rachunkowym, czuwanie nad prawidłowością (pod względem finansowym) zawieranych umów przez kierownika GOPS dokonując ich kontrasygnaty
  14. opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych kierownika GOPS dotyczących spraw finansowo – księgowych, aktualizacja wewnętrznych aktów normatywnych związanych z kwestiami finansowo – księgowymi GOPS,
  15. sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania,
  16. sprawowanie nadzoru nad wykonaniem planu finansowego i sprawozdawczością w GOPS, a także finansową realizacją projektów unijnych realizowanych przez GOPS
  17. planowanie, organizowanie i wykonywanie obsługi budżetowej funduszy GOPS oraz ponoszenie odpowiedzialności za dyscyplinę budżetową.
  18. prowadzenie ewidencji majątku GOPS,
  19. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.

 

  1. Informacje o warunkach pracy:
  1. praca ma charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
  2. miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4 A, 37-114 Białobrzegi - budynek parterowy dostosowany do potrzeb  osób niepełnosprawnych,
  3. dla osób zatrudnionych wcześniej na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – umowa o pracę zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z  art.16 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)
  4. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  5. obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
  6. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
  7. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

  1. Informacje dodatkowe :
  1. Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku oraz zaświadczenie
    o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. nr 14 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach” 
w terminie do dnia 12 sierpnia 2024 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz w formie nie spełniającej warunków ogłoszenia nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Białobrzegach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”

 

 

8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A, adres e-mail: 
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-114 Białobrzegi 4 A;
  • na adres e-mail 

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Białobrzegi, dnia 2024-08-01

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Aleksandra Prajs 01.08.2024
Publikujący Aleksandra Prajs Młodszy referent 01.08.2024 15:17

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Aleksandra Prajs Młodszy referent 01.08.2024 15:17 Publikacja 1