Menu
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH 37-114 BIAŁOBRZEGI 4A OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KIEROWNIK
GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
37-114 BIAŁOBRZEGI 4A
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
- Stanowisko: główny księgowy (1 etat)
- Wymagania niezbędne wobec kandydatów:
- wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka
w księgowości - posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie był skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych, od osób prawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych, podstawowa znajomość przepisów o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych, - biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Internet),
- mile widziana znajomość obsługi programu finansowo-księgowego SOFTRES,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
- referencje z poprzednikach zakładów pracy (opcjonalnie).
- Wymagane załączniki:
- życiorys zawodowy (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych), zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- pisemne oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pisemne oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pisemne oświadczenie, o braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- pisemne oświadczenie, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
- prowadzenie rachunkowości GOPS,
- dekretowanie dokumentów księgowych,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi GOPS
- prowadzenie kontroli pod względem formalnym, rachunkowym oraz zatwierdzanie dowodów księgowych do realizacji,
- prowadzenie dokumentacji księgowej w GOPS z zachowaniem zasad rzetelności, legalności
i prawidłowości, - prowadzenie gospodarki finansowej i majątkowej GOPS, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu GOPS oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,
- dokonywanie analiz wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji GOPS,
- prowadzenie bieżącej analizy finansowej potrzeb GOPS i zadań realizowanych przez GOPS,
- opracowywanie bilansów i zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania planu finansowego oraz dokonywanie ich analiz, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu spraw finansowych,
- prowadzenie nadzoru w zakresie przestrzegania trybu postępowania zamówień publicznych
i prawidłowości realizacji zamówień publicznych pod względem formalno – rachunkowym, czuwanie nad prawidłowością (pod względem finansowym) zawieranych umów przez kierownika GOPS dokonując ich kontrasygnaty - opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych kierownika GOPS dotyczących spraw finansowo – księgowych, aktualizacja wewnętrznych aktów normatywnych związanych z kwestiami finansowo – księgowymi GOPS,
- sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem planu finansowego i sprawozdawczością w GOPS, a także finansową realizacją projektów unijnych realizowanych przez GOPS
- planowanie, organizowanie i wykonywanie obsługi budżetowej funduszy GOPS oraz ponoszenie odpowiedzialności za dyscyplinę budżetową.
- prowadzenie ewidencji majątku GOPS,
- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
- Informacje o warunkach pracy:
- praca ma charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
- miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4 A, 37-114 Białobrzegi - budynek parterowy dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- dla osób zatrudnionych wcześniej na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – umowa o pracę zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z art.16 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
- Informacje dodatkowe :
- Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku oraz zaświadczenie
o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. nr 14 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach”
w terminie do dnia 12 sierpnia 2024 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz w formie nie spełniającej warunków ogłoszenia nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Białobrzegach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 A, adres e-mail: - Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- listownie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-114 Białobrzegi 4 A;
- na adres e-mail
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Białobrzegi, dnia 2024-08-01
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Aleksandra Prajs | 01.08.2024 |
Publikujący | Aleksandra Prajs Młodszy referent | 01.08.2024 15:17 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Aleksandra Prajs Młodszy referent | 01.08.2024 15:17 | Publikacja | 1 |