Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Praca
oferta pracy
KIEROWNIK
ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W BIAŁOBRZEGACH
37-114 BIAŁOBRZEGI 5B
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W BIAŁOBRZEGACH
1. Stanowisko: główny księgowy
2. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie -z pełni praw publicznych,
c) kandydat nie powinien być prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno skarbowe,
d) przeciwko kandydatowi nie powinno się toczyć postępowanie sądowe o przestępstwa, o których mowa w pkt. 1c ,
e) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadana co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość finansów publicznych, znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych,
b) referencje z poprzednich zakładów pracy,
c) biegła znajomość obsługi komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer),
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie gospodarki finansowej ZGK,
b) opracowywanie projektu planu finansowego i wymaganych zmian,
c) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych z wykonania planu finansowego oraz dokonywanie ich analiz,
d) prowadzenie spraw związanych z rachubą płac pracowników, -prowadzenie rozliczeń z ZUS i US,
e) prowadzenie rachunkowości ZGK,
f) zatwierdzanie dowodów księgowych, stwierdzających fakt dokonania operacji gospodarczych,
g) prowadzenie dokumentacji księgowej w ZGK z zachowaniem zasad rzetelności, legalności i prawidłowości,
h) zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu ZGK oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,
i) sprawowanie kontroli wewnętrznej w ZGK w zakresie finansowo – księgowym, w tym prawidłowości, rzetelności i legalności wykorzystania środków finansowych,
j) prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
k) zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
l) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych obejmujących stosowną politykę rachunkowości,
m) opracowywanie projektów uchwał organów gminy związanych z zakresem działania finansowo- księgowego ZGK,
o)sprawowanie nadzoru nad wykonaniem planu finansowego i sprawozdawczością w ZGK,
p) nadzór i sprawdzanie prawidłowości sporządzanych dokumentów i dokonanych operacji gospodarczo – finansowych,
r) odpowiedzialność za całokształt powierzonych mu zadań i obowiązków,
s) sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
b) wymiar czasu pracy : ½ etatu
c) umowa o pracę zawierana na czas nieokreślony, tj.od 1.04.2018
d) miejsce świadczenia pracy:Zakład Komunalny w Białobrzegach
e) kontakt z klientem zewnętrznym
6.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) oświadczenie o stanie zdrowia
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) referencje.
8. Informacje dodatkowe:
Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
Przewidywany termin zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem:1.04.2018r .
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 5B, lub pocztą na ww adres w terminie do dnia 23 marca 2018r do godziny 15:00. Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminienie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz 1458)”.
Białobrzegi, dnia 13.03.2018r.
Metryka
Wytworzył | Krzysztof Skoczyński | 13.03.2018 |
Publikujący | Krzysztof Skoczyński - Kierownik ZGK | 13.03.2018 10:08 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Krzysztof Skoczyński - Kierownik ZGK | 13.03.2018 10:08 | Publikacja | 1 |