Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Oferty pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH 37-114 BIAŁOBRZEGI 4 OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
Stanowisko: urzędniczE
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych,
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu określonym w pkt 4, w tym w szczególności prowadzenia spraw personalnych lub zamówień publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie czynności kancelaryjnych i sekretariatu, w tym przyjmowanie, wysyłanie I rozdzielenie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji,
- prenumerata czasopism,
- prowadzenie składnicy akt,
- prowadzenie spraw osobowych, szkoleniowych i socjalnych pracownków, w tym ewidencji czasu pracy, obecności w pracy, urlopów, wyjazdów służbowych,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym oraz konserwacją wyposażenia GOPS, w tym sporządzanie zapotrzebowania i przeprowadzanie procedur zakupów usług, dostaw i robót budowlanych, sporzadzanie projektów umów z wykonawcami, zamówień, manitorowanie i nadzór nad wykonywaniem zamówień przez wykonawców, rozliczanie,
- obsługa organizacyjno-administracyjno - techniczną szkoleń, narad, spotkań, w tym zespołu interdyscyplinarnego,
- prowadzenie spraw z zakresu informatyzacji, ochrony mienia,
- realizacja zadań z zakresu kontroli zarządczej,
- prowadzenie okresowych inwentaryzacji składników majątkowych GOPS,
- sporzadzanie informacji o charakterze analitycznym i sprawozdawczym, w tym w zakresie realizowanych zadań.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- wymiar czasu pracy: 1/1 etatu,
- umowa o pracę zawierana na czas określony, tj. 6 miesięcy, z możliwością kontynuacji zatrudnienia,
- miejsce świadczenia pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach.
- kontakt z klientem zewnętrznym.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- dokumenty potwierdzające wykonywanie przez minimum 2 lata czynności, o których mowa w pkt 4 , np. zaświadczenia, zakresy obowiązków służbowych, opinie,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych.
Informacje dodatkowe :
Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4 pok. nr 3 lub przesłać e-maiem na adres lub drogą pocztową na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 31 lipca 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Metryka
Wytworzył | MARZENA BABIARZ | 01.01.1970 01:00 |
Publikujący | Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 16.07.2018 13:31 |
Modyfikacja | Marzena Babiarz | 12.01.2020 18:10 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 12.01.2020 18:10 | Edycja | 2 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 16.07.2018 13:31 | Publikacja | 1 |