Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Oferty pracy
INFORMACJA O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH INFORMUJE O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY (1 etat)
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie:
wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
lub
wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną z udokumentowanym co najmniej rocznym stażem pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowanym co najmniej rocznym stażem pracy z dziećmi lub rodziną
lub
wykształcenie średnie z ukończonym szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanym co najmniej 3-letnim stażem pracy z dziećmi lub rodziną
- nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie wiedzy z zakresu profilaktyki uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie udokumentowanej kursami, szkoleniami itp.
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
- znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami
i instytucjami pomocy społecznej, - samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
- komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
- umiejętność współpracy w zespole,
- odporność na sytuacje stresowe,
- umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
- prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,
Wymagane załączniki:
- życiorys zawodowy (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.),
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie, że osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- oświadczenie, że osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, - oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnianie na danym stanowisku,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
i w konsultacji z pracownikiem socjalnym - opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
- wspieranie aktywności społecznej rodzin;
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet
w ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz. U. poz. 1860); - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1; - monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się
w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; - współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Informacje dodatkowe :
Asystent rodziny będzie świadczyć usługi w miejscu zamieszkania rodziny, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania, w dni robocze – w systemie zadaniowego czasu pracy w wymiarze nieprzekraczającym 40 godz. tygodniowo – zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym i w porozumieniu z rodziną.
Umowa zawierana na czas określony w celu zastępstwa pracownika. Przewidywany termin zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem: marzec 2019 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. 3 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4, pocztą elektroniczną na adres gops@gmina-bialobrzegi.pl lub pocztą tradycyjną z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny” w terminie do dnia 15 kwietnia 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Metryka
Wytworzył | Marzena Babiarz | 12.03.2019 08:15 |
Publikujący | Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 12.03.2019 08:16 |
Modyfikacja | Marzena Babiarz | 12.01.2020 18:09 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 12.01.2020 18:09 | Edycja | 4 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 15.03.2019 13:36 | Edycja | 3 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 12.03.2019 08:18 | Edycja | 2 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 12.03.2019 08:16 | Publikacja | 1 |