Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Oferty pracy
INFORMACJA O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
1. Stanowisko: urzędnicze
2. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych,
3) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe.
3. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych,
3) biegła znajomość obsługi komputera,
4) samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wykonywanie czynności kancelaryjnych i sekretariatu, w tym przyjmowanie, wysyłanie I rozdzielenie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji,
2) prowadzenie składnicy akt,
3) prowadzenie spraw osobowych, szkoleniowych i socjalnych pracownków, w tym ewidencji czasu pracy, obecności w pracy, urlopów, wyjazdów służbowych,
4) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym oraz konserwacją wyposażenia GOPS, w tym sporządzanie zapotrzebowania i przeprowadzanie procedur zakupów usług, dostaw i robót budowlanych, sporzadzanie projektów umów z wykonawcami, zamówień, manitorowanie i nadzór nad wykonywaniem zamówień przez wykonawców, rozliczanie,
5) obsługa organizacyjno-administracyjno - techniczną szkoleń, narad, spotkań, w tym zespołu interdyscyplinarnego,
6) prowadzenie spraw z zakresu informatyzacji, ochrony mienia,
7) realizacja zadań z zakresu kontroli zarządczej,
8) sporzadzanie informacji o charakterze analitycznym i sprawozdawczym, w tym w zakresie realizowanych zadań.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
2) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu,
3) umowa o pracę zawierana na czas określony, tj. na czas nieobecności zastępowanego pracownika GOPS ,
4) miejsce świadczenia pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach.
5) kontakt z klientem zewnętrznym.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych.
8. Informacje dodatkowe :
Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Centralnego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4 pok. nr 3 lub przesłać e-maiem na adres gops@gmina-bialobrzegi.pl lub drogą pocztową na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w GOPS” w terminie do dnia 22 lipca 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Marzena Babiarz | 09.07.2019 11:00 |
Publikujący | Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 09.07.2019 11:04 |
Modyfikacja | Marzena Babiarz | 12.01.2020 18:09 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 12.01.2020 18:09 | Edycja | 4 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 09.07.2019 11:06 | Edycja | 3 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 09.07.2019 11:05 | Edycja | 2 |
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS | 09.07.2019 11:04 | Publikacja | 1 |