Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
4)Ogłoszenia o naborach i komunikaty
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU PRACOWNIKA W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOBRZEGACH
DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOBRZEGACH 37-114 BIAŁOBRZEGI 4
O G Ł A S Z A N A B Ó R
na stanowisko pracy ds. księgowości
1. Wymagania niezbędne:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne
studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych,
b) biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet), znajomość obsługi programu finansowo – księgowego (SOFTRES, SYMFONIA, QNET), znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych,
c) odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
d) mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
a) prowadzenie całości rachunkowości jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach,
Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach, Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Białobrzegach w formie elektronicznej,
b) sporządzanie i wydruk dzienników ksiąg rachunkowych,
c) rozliczanie podatku VAT z gminą, w tym sporządzanie miesięcznej deklaracji plików JPK, wystawianie faktur sprzedaży dla kontrahentów, prowadzenie ewidencji rejestrów sprzedaży i zakupu,
d) zapewnienie terminowego ściągania należności z tytułu dostarczenia i zużycia wody oraz zrzutu ścieków oraz zawartych umów, a także egzekwowanie niezapłaconych należności i zobowiązań,
e) gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo – księgowej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
a) praca na charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
b) umowa o pracę zawierana na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - na 6 miesięcy,
c) wymiar czasu pracy – pełny,
d) obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
e) wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
f) miejsce świadczenia pracy – Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach, 37 – 114 Białobrzegi 5b,
g) warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych)
oraz wewnętrznymi regulaminami.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie ( ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych), zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
d) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór- załącznik),
e) kserokopie świadectw pracy
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
7. Informacje dodatkowe:
Przy zatrudnieniu, kandydat będzie musiał przedstawić zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wysłać w zamkniętej kopercie pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach” lub włożyć do skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowych do budynku Urzędu Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach” w terminie do dnia 01 czerwca 2020r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Białobrzegach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. , str. 1), dalej „RODO” informuję że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – Anna Ortwein, tel. 17 224 59 20, e-mail:
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie w/w danych osobowych jest warunkiem koniecznym uczestniczenia w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO jest dobrowolne. W tym przypadku może Pani/Pan w każdym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody, nie ma wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do składnicy akt. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odsyłane za pośrednictwem poczty.
- Posiada Pani/Pan:
- prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),
- prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe (art. 16 RODO),
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do cofnięcia zgody, w przypadku gdy była udzielona (art. 17 RODO) .
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pliki do pobrania
-
stanowisko_ds._ksiegowosci.pdfOgłoszenie o naborze
Metryka
Wytworzył | Danuta Piech | 20.05.2020 15:00 |
Publikujący | Danuta Piech -Dyrektor CUW | 20.05.2020 15:22 |
Modyfikacja | Alina Kud | 20.05.2020 15:35 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Alina Kud - Inspektor | 20.05.2020 15:35 | Edycja | 3 |
Alina Kud - Inspektor | 20.05.2020 15:34 | Edycja | 2 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 20.05.2020 15:22 | Publikacja | 1 |