Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
4)Ogłoszenia o naborach i komunikaty
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU PRACOWNIKA W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOBRZEGACH
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach zatrudni pracownika na stanowisko ds. księgowości (umowa na zastępstwo) .
1. Wymagania niezbędne:
a. ukończone wyższe studia ekonomiczne lub ukończone wyższe studia na innym kierunku i podyplomowe studia ekonomiczne,
b. obywatelstwo polskie,
c. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e. kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, od osób prawnych, o podatku od towarów i usług, o systemie ubezpieczeń społecznych, przepisów oświatowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet), znajomość obsługi programu finansowo – księgowego SOFTRES,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista.
3. Zakres obowiązków na stanowisku pracy:
- prowadzenie całości rachunkowości Centrum i jednostek obsługiwanych w formie elektronicznej,
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych dla Centrum i jednostek obsługiwanych,
- sporządzanie i wydruk dzienników ksiąg rachunkowych,
- rozliczanie podatku VAT z gminą, w tym sporządzanie miesięcznej deklaracji plików JPK, wystawianie faktur sprzedaży dla kontrahentów, prowadzenie ewidencji rejestrów sprzedaży i zakupu,
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo – księgowej.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Informacje dodatkowe:
Umowa o pracę będzie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy w celu zastępstwa nieobecnego pracownika. Przy zatrudnieniu, kandydat będzie musiał przedstawić
zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail : w terminie do dnia 30 kwietnia 2020r. do godz. 1200
W treści nazwy wpisać: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach”
O wyniku naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. , str. 1), dalej „RODO” informuję że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – Anna Ortwein, tel.17 224 59 20, e-mail
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie w/w danych osobowych jest warunkiem koniecznym uczestniczenia w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO jest dobrowolne. W tym przypadku może Pani/Pan w każdym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody, nie ma wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
- Posiada Pani/Pan:
- prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),
- prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe (art. 16 RODO),
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do cofnięcia zgody, w przypadku gdy była udzielona (art. 17 RODO) .
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
Danuta Piech
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Danuta Piech | 23.04.2020 14:00 |
Publikujący | Danuta Piech -Dyrektor CUW | 23.04.2020 14:07 |
Modyfikacja | Danuta Piech | 23.04.2020 14:57 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 23.04.2020 14:57 | Edycja | 2 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 23.04.2020 14:07 | Publikacja | 1 |