Menu
- Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
- Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa w Białobrzegach
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach
- Pomoc społeczna
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Ośrodek Wsparcia
- Wspieranie rodziny
- Dobry Start 300+
- Program rodzina 500+
- Świadczenia rodzinne
- Fundusz alimentacyjny
- Za życiem
- Zasiłek dla opiekuna
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc materialna na uczniów o charakterze socjalnym
- Opieka na dziećmi w wieku do 3 lat
- Karta dużej rodziny
- Oferty pracy
- Druki do pobrania ESP
- Ogłoszenia i komunikaty
- Portal Emp@tia
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- "Odzyskaj sprawność!" -Wypożyczalna sprzętu w Dębinie
- Sprawozdania finansowe
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Białobrzegach
- Oświadczenia majątkowe z jednostek
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
4)Ogłoszenia o naborach i komunikaty
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. administracyjno – finansowych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. administracyjno – finansowych
- Wymagania niezbędne:
a. posiadanie obywatelstwa polskiego,
b. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c. ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku administracja, prawo, kierunki ekonomiczne,
d. posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na podobnym stanowisku w zakresie obsługi administracyjno-finansowej,
e. kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
g. nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności:
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy Karta Nauczyciela,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- ustawy o ochronie danych osobowych i RODO,
- ustawy o pracowniczych planach kapitałowych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
b. biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet),
c. znajomość obsługi programu PŁATNIK, PŁACE VULCAN, PPK, portalu sprawozdawczego GUS,
d. umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
e. mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
a. naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy pracowników zatrudnionych w Centrum Usług Wspólnych (dalej „Centrum”) oraz w jednostkach obsługiwanych,
b. obliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego,
c. naliczanie i wypłacanie jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Białobrzegi, według stopni awansu zawodowego nauczycieli,
d. sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli według stopni awansu zawodowego nauczycieli,
e. sporządzanie list płac i kart wynagrodzeń dla pracowników Centrum oraz pracowników jednostek obsługiwanych,
f. wykonywanie obowiązków pracodawcy w zakresie ubezpieczeń społecznych i podatków, w tym:
- naliczanie i odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczanie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób Niepełnosprawnych oraz podatków od osób fizycznych do urzędu skarbowego,
- sporządzanie i przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych,
- sporządzanie deklaracji miesięcznych do ZUS oraz dokumentów korygujących,
- sporządzanie deklaracji podatkowej do urzędu skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu m.in. do banku oraz do celów emerytalno - rentowych dla byłych i obecnych pracowników Centrum i jednostek obsługiwanych,
g. prowadzenie ewidencji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym ewidencji udzielonych pożyczek na budowę, remont lub modernizację domu lub mieszkania dla pracowników Centrum oraz pracowników jednostek obsługiwanych,
h. rozliczanie ryczałtów dla dyrektorów i kierowników jednostek obsługiwanych z tytułu używania samochodów prywatnych do celów służbowych,
i. prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych,
j. prowadzenie kompleksowej obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych,
k. sporządzanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań GUS,
l. gromadzenie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji administracyjno-finansowej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a. praca na charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
b. wymiar czasu pracy – pełny etat,
c. umowa o pracę zawierana na czas nieokreślony; a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. – Dz. U. z 2022r. poz. 530),
d. miejsce świadczenia pracy – Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach,
37 – 114 Białobrzegi 4A,
e. obowiązująca dobowa norma czasu pracy- 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
f. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
g. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych)
oraz wewnętrznymi regulaminami.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,(załącznik nr 1)
- kserokopie świadectw pracy, a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy na danym stanowisku,
- oświadczenia (załącznik nr 2)
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o stanie zdrowia,
- o nieposzlakowanej opinii
g. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji (załącznik nr 3)
h. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A, pok. Nr 6 lub pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjno-finansowych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach” w terminie do dnia 03 kwietnia 2024r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. – Dz. U z 2019r. poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. – Dz. U z 2022r. poz. 530)
8. Informacje dodatkowe:
Przy zatrudnieniu, kandydat będzie musiał przedstawić zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. – Dz. U z 2019r. poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. , str. 1), dalej „RODO” jest Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować:
– listownie na adres Centrum Usług w Białobrzegach,
– telefonicznie na numer tel.17 224 59 20,
– na adres e-mail
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie w/w danych osobowych jest warunkiem koniecznym uczestniczenia w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO jest dobrowolne. W tym przypadku może Pani/Pan w każdym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody, nie ma wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do składnicy akt. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odsyłane za pośrednictwem poczty.
6. Posiada Pani/Pan:
- prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),
- prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe (art. 16 RODO),
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do cofnięcia zgody, w przypadku gdy była udzielona (art. 17 RODO) .
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
DYREKTOR
Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach
Danuta Piech
Bialobrzegi, dnia 22.03.2024r.
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Danuta Piech | 22.03.2024 10:50 |
Publikujący | Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:04 |
Modyfikacja | Danuta Piech | 22.03.2024 11:35 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:35 | Edycja | 13 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:35 | Edycja | 12 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:34 | Edycja | 11 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:33 | Edycja | 10 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:32 | Edycja | 9 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:31 | Edycja | 8 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:30 | Edycja | 7 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:30 | Edycja | 6 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:26 | Edycja | 5 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:24 | Edycja | 4 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:22 | Edycja | 3 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:17 | Edycja | 2 |
Danuta Piech -Dyrektor CUW | 22.03.2024 11:04 | Publikacja | 1 |