Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

4)Ogłoszenia o naborach i komunikaty

Data dodania: 2024-03-22

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. administracyjno – finansowych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze  ds. administracyjno – finansowych

  1. Wymagania niezbędne:                                                                                                                                                                                                                       

        a.  posiadanie obywatelstwa polskiego,   

        b. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

        c. ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku administracja, prawo, kierunki  ekonomiczne, 

        d. posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na podobnym stanowisku w zakresie obsługi administracyjno-finansowej,

        e. kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,                                                                         

        f.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

        g. nieposzlakowana opinia.

 

   2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności:

- ustawy Kodeks pracy,

- ustawy Karta Nauczyciela,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,

- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,

- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,

- ustawy o ochronie danych osobowych i RODO,

- ustawy o pracowniczych planach kapitałowych,

- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

    b. biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet),

    c. znajomość obsługi programu PŁATNIK, PŁACE VULCAN, PPK, portalu sprawozdawczego GUS,

    d. umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, punktualność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,

    e. mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.

 

 3. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:

      a.   naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku  pracy pracowników zatrudnionych w Centrum Usług Wspólnych (dalej „Centrum”) oraz w jednostkach obsługiwanych,

      b. obliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego  i wypadkowego,

      c. naliczanie i wypłacanie jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli  zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Białobrzegi, według  stopni awansu zawodowego nauczycieli,

      d.  sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli według stopni  awansu zawodowego nauczycieli,

       e. sporządzanie list płac i kart wynagrodzeń dla pracowników Centrum oraz pracowników  jednostek obsługiwanych,

       f.  wykonywanie obowiązków pracodawcy w zakresie ubezpieczeń społecznych  i podatków,  w tym:

- naliczanie i odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczanie społeczne,  zdrowotne, Fundusz Pracy i Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób   Niepełnosprawnych oraz podatków od osób fizycznych do urzędu skarbowego,

- sporządzanie i przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych   i rozliczeniowych,

- sporządzanie deklaracji miesięcznych do ZUS oraz dokumentów korygujących,

- sporządzanie deklaracji podatkowej do urzędu skarbowego zgodnie  z obowiązującymi przepisami,

- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu m.in. do banku oraz  do   celów emerytalno - rentowych dla byłych  i obecnych pracowników Centrum   i jednostek  obsługiwanych,

        g. prowadzenie ewidencji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym  ewidencji  udzielonych pożyczek na budowę, remont lub modernizację domu lub mieszkania dla pracowników Centrum oraz pracowników jednostek obsługiwanych,

        h. rozliczanie ryczałtów dla dyrektorów i kierowników jednostek obsługiwanych z tytułu używania samochodów prywatnych do celów służbowych,

         i. prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych,

         j. prowadzenie kompleksowej obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych,

         k. sporządzanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań GUS,

         l. gromadzenie, przechowywanie i przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji   administracyjno-finansowej.

 

 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a.  praca na charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń  biurowych,

b. wymiar czasu pracy – pełny etat,

c. umowa o pracę zawierana na czas nieokreślony; a w przypadku osób podejmujących   po  raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym  - na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych    (t. j. – Dz. U. z 2022r. poz. 530),

d. miejsce świadczenia pracy – Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach,  

    37 – 114  Białobrzegi 4A,

  e. obowiązująca dobowa norma czasu pracy- 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin  w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,

  f. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,

  g. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych)

     oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

   5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 0%.

 

   6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,(załącznik nr 1)
  5. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy na danym stanowisku,
  6. oświadczenia (załącznik nr 2)

-  o posiadaniu obywatelstwa polskiego

        -    o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni z praw publicznych,

                -   że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-  o stanie zdrowia,

         - o nieposzlakowanej opinii

g. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby  procesu rekrutacji (załącznik nr 3)

        h.  kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz     

          z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

 7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A, pok. Nr 6 lub pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjno-finansowych w Centrum Usług Wspólnych  w Białobrzegach”  w terminie do dnia  03 kwietnia 2024r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia  procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. – Dz. U z 2019r. poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (t. j. – Dz. U z 2022r. poz. 530)

 

 8. Informacje dodatkowe:

 Przy zatrudnieniu, kandydat będzie musiał przedstawić zaświadczenie o niekaralności  z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

 9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018r.  o ochronie danych osobowych (t. j. – Dz. U z 2019r. poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. , str. 1), dalej „RODO”  jest Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A.

2. Administrator wyznaczył  inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować:

 – listownie na adres Centrum Usług w Białobrzegach,

 – telefonicznie na numer tel.17 224 59 20,

 –  na adres e-mail

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona)  i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie w/w danych osobowych jest warunkiem koniecznym uczestniczenia w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych, zgodnie  z art. 6 ust. 1 lit. a RODO jest dobrowolne. W tym przypadku może Pani/Pan w każdym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody, nie ma wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia  i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.

5. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do składnicy akt. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odsyłane za pośrednictwem poczty.

6. Posiada Pani/Pan:

- prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),

- prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe (art. 16 RODO),

- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,  

   z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

-  prawo do cofnięcia zgody, w przypadku gdy była udzielona (art. 17 RODO) .

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa  Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

DYREKTOR

Centrum Usług Wspólnych w Białobrzegach

Danuta Piech

 Bialobrzegi, dnia 22.03.2024r.

 

 

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Danuta Piech 22.03.2024 10:50
Publikujący Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:04
Modyfikacja Danuta Piech 22.03.2024 11:35

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:35 Edycja 13
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:35 Edycja 12
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:34 Edycja 11
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:33 Edycja 10
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:32 Edycja 9
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:31 Edycja 8
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:30 Edycja 7
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:30 Edycja 6
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:26 Edycja 5
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:24 Edycja 4
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:22 Edycja 3
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:17 Edycja 2
Danuta Piech -Dyrektor CUW 22.03.2024 11:04 Publikacja 1